Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk dan eerst of het antwoord op de vraag hieronder staat geschreven. Staat deze er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

1 Bestelproces
1.1 Hoe plaats ik bestelling

 

Hieronder vindt u een stappenplan hoe u bij ons snel, gemakkelijk en veilig een Hipdonkey kunt bestellen.

  • Stap 1

Selecteer de Hipdonkey die je wilt bestellen.
Druk op de groene knop "+ IN WINKELWAGEN"  om deze Hipdonkey aan je winkelwagentje toe te voegen. 

 

  • Stap 2

De inhoud van je winkelwagentje is te allen tijden te bekijken. Druk hiervoor op het oranje icoontje rechtsboven in het scherm. Wanneer je dit gedaan hebt en je bent klaar met winkelen druk je op de groene knop "BESTELLEN"

 

  • Stap 3

Je ziet nu alle Hipdonkey's die in je winkelwagentje lagen in het scherm. Je ziet nu het totaalbedrag wat je moet betalen. Als je tevreden bent met je keuze druk je op de groene knop "Bestelling afronden"

 

  • Stap 4

U kunt kiezen uit “afrekenen zonder account” of “Inloggen/Registreren” (Voor uw persoonlijke kortingen en acties).

 

  • Stap 5

Hierna dient u uw volledige adresgegevens in te vullen.

 

  • Stap 6

Kies voor de verzendmethode en eventueel voor de pakketdienst waar u gebruik van wenst te maken. 

 

  • Stap 7

Kies de betaalmethode die u wenst te gebruiken.

 

  • Stap 8

Controleer uw gegevens en bestelling klik dan op “Kopen”.

2 Garantie
2.1 Krijg ik garantie op mijn aankoop?

 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

3 Veel gestelde vragen over Hipdonkey
3.1 Wat is een HipDonkey?

Een HipDonkey is een unieke en nieuwe accessoire waar je jouw jas in kan dragen wanneer het plotseling te warm is om hem aan te trekken. Je hoeft hem dan dus niet meer om je middel te knopen of in je handen te houden.

3.2 Gaat de kunststof clip niet kapot als ik hem vaak gebruik?

De clip is zo geproduceerd dat hij gemaakt is om jouw jasje of sjaal zonder problemen te dragen. We hebben deze dan ook uitgebreid laten testen en hebben nog geen meldingen gekregen waarbij de clip is kapot is gegaan.

Maar wees gerust mocht er met de clip of het leer een probleem ontstaan dan gaan wij dat direct samen met jou oplossen.

3.3 Wat is dat opgerolde ding?

De HipDonkey is zo ontworpen dat je zodra je hem niet meer gebruikt heel gemakkelijk kunt oprollen om hem vervolgens in je tas of in je kast te bewaren. Dus de opgerolde variant IS je HipDonkey. Wil je je jasje er in ophangen, dan rol je hem gemakkelijk uit, bevestig je de clip aan je broek en je hangt je jasje er in.

3.4 Hoe wordt de HipDonkey bevestigd aan je broek of rok?

De HipDonkey is heel gemakkelijk te bevestigen aan je broek of rok door de kunststof clip die er aan vast zit. Die klem je aan je broek, je hangt je jasje of sjaal in de HipDonkey, zet hem vast en je kunt door.

3.5 Wat is het verschil tussen de Premium en en Urban HipDonkey?

De Premium is gemaakt van volnerf leder. Dit is de sterkte uitvoering van bij een lederen product. Deze laag is waterafstotend en kwalitatief het hoogst. Verder is de Premium HipDonkey rondom gestikt waardoor hij een iets stoerdere uitstraling krijgt en dikker is. De Urban is daarentegen gemaakt van een meer soepele leer soort en is verkrijgbaar in felle kleuren waardoor hij iets speelser is.

Beide HipDonkeys zijn gemaakt van 100% rundleder.

3.6 Wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Gratis verzending hanteren wij bij een bestelling vanaf €29,95. Bij elke bestelling van een Premium is de verzending dus gratis. Bij een bestelling van een Urban betalen wij ieder de helft van de verzendkosten. Natuurlijk kun je ook 2 Urbans bestellen dan worden deze ook gratis naar jou verzonden. De HipDonkey is namelijk ook heel leuk om cadeau te doen.

4 Klachten
4.1 Wat te doen bij een klacht

 

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze producten of diensten of heeft u een klacht? Neem contact op met hipdonkey door middel van de bovengenoemde contactgegevens of met behulp van ons contactformulier
 
Klachten worden zo mogelijk direct, maar in ieder geval binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. 
 
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Neem contact op
* Verplichte velden